ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ Ο.Π.Ο.Τ.Τ.Ε. (ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΤΡΙΤΕΚΝΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ)

Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2019

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - 3ήμερη ΕΚΔΡΟΜΗ 15-17/11/2019

ΑΙΔΗΨΟΣ - Ι. ΜΟΝΗ ΟΣΙΟΥ ΔΑΥΙΔ - ΚΑΤΑΡΡΑΚΤΕΣ ΔΡΥΜΩΝΑ - ΑΓ.ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΩΣΟΣ - ΛΙΜΝΗ ΕΥΒΟΙΑΣ – ΒΟΛΟΣ

Πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η 3ημερη εκδρομή του συλλόγου μας στην Β.Εύβοια από 15 ώς και 17 Νοεμβρίου 2019 με μέλη και φίλους του συλλόγου.

Αναχωρώντας νωρίς το πρωί της Παρασκευής από Ν. Μουδανιά και Ν. Τρίγλια, φτάσαμε το μεσημέρι στην Αιδηψό, όπου μετά το γεύμα μας, ακολούθησαν στιγμές χαλάρωσης και ευεξίας με βόλτες, υπηρεσίες spa και λουτροθεραπείες εντός και εκτός του ξενοδοχείου. Η βραδιά έκλεισε με πολύ καλό φαγητό, χορό και διασκέδαση σε τοπική οικογενειακή ταβέρνα του χωριού Άγιος.

Με αφετηρία μας την Αιδηψό, μια από τις αρχαιότερες λουτροπόλεις της Ευρώπης,  και με αυθεντικό το θρησκευτικό μας συναίσθημα, ξεκινήσαμε τη δεύτερη μέρα με επίσκεψη στην Ιερά Μονή Οσίου Δαυίδ, αφιερωμένη στη μνήμη της Μεταμόρφωσης του Σωτήρος. Στο ναό της Μονής προσκυνήσαμε τα ευωδιάζοντα και θαυματουργά οστά του Οσίου Δαυίδ του Γέροντος που φυλάσσονται σε καλλίτεχνη λειψανοθήκη, καθώς και το θυμιατό και το πετραχήλι του, ρωσικής προέλευσης. Τα δε συναισθήματα συγκίνησης ενισχύθηκαν με το προσκύνημα, εντός της Μονής, στον τάφο του Αγίου Ιακώβου Τσαλίκη, ενός από τους σύγχρονους αγίους της εκκλησίας μας (Παΐσιος , Ιάκωβος και Πορφύριος) και την επίσκεψη στο κελί όπου έζησε και φυλάσσονται τα προσωπικά του αντικείμενα.
Με έντονη πνευματική ικανοποίηση, συνεχίσαμε τη διαδρομή μας στο Ξηρό όρος σε δάσος από δρυ και μαύρη πεύκη, όπου σε υψόμετρο 620μ. συναντήσαμε τους υπέροχους καταρράκτες του Δρυμώνα, των από 15μ ύψος νερών του ποταμού Σηπιά, τα οποία δημιουργούν κρυστάλλινη λιμνούλα πλαισιωμένη από βράχια και πυκνή βλάστηση.

Σε αυτό το περιβάλλον απαράμιλλης φυσικής ομορφιάς, πορευτήκαμε παράλληλα με την κοίτη του ποταμού Κηρέα με τα ξύλινα κρεμαστά γεφυράκια, μέσα από το υπέροχο πλατανόδασος, για το Ν.Προκόπι, χωριό κτισμένο από τους πρόσφυγες από το Προκόπι της Καππαδοκίας. Η πνευματική μας φόρτιση κορυφώθηκε με την επίσκεψη στον Ι.Ν.Αγίου Ιωάννη του Ρώσου όπου προσκυνήσαμε το ιερό λείψανου του Αγίου, με τη χάρη του να γαληνεύει τις ψυχές μας.
Η επίσκεψη στο Μουσείο Μικρασιατικού Πολιτισμού του Ιερού Προσκυνήματος Οσίου Ιωάννου του Ρώσου αφήνει τις καλύτερες εντυπώσεις, καθώς εκεί διαφυλάσσονται και εκτίθενται ιερά κειμήλια και άλλα αντικείμενα της καθημερινής ζωής αλλά και λαογραφικού περιεχομένου, τα οποία οι πρόσφυγες του Προκοπίου της Καππαδοκίας, κατά τον ξεριζωμό τους, μετά την Μικρασιατική Καταστροφή, με πολλούς κινδύνους και απερίγραπτους κόπους έφεραν στη νέα τους πατρίδα, το Νέο Προκόπιο της Ευβοίας, καθώς και προσφορές κατοίκων του Προκοπίου και της ευρύτερης περιοχής του και όχι μόνο, προς το Ιερό Προσκύνημα.
Η γραφικό χωριό της Λίμνης της Εύβοιας, αποτέλεσε τη στάση μας για τον επιβεβλημένο απογευματινό καφέ και την παραλιακή βόλτα, πριν την επιστροφή μας στο ξενοδοχείο στην Αιδηψό.
Η δεύτερη μέρα ολοκληρώθηκε με στιγμές χαλάρωσης στους χώρους spa του ξενοδοχείου και δείπνο με πολύ χορό και κέφι , με τον ανεπανάληπτο D.J.
Την τελευταία ημέρα, μετά από ένα ακόμη χαλαρό πρωινό, αναχωρήσαμε για το Βόλο, όπου απολαύσαμε την κυριακάτικη βόλτα μας, και με συντροφιά την πολύ καλή φίλη και πρόεδρο του συλλόγου τριτέκνων Ν. Μαγνησίας κ. Σούλα Βακουφτσή, απολαύσαμε παραδοσιακές γεύσεις στα φημισμένα τσιπουράδικα της πόλης.

Επιστρέψαμε αργά το βράδυ με έντονα συναισθήματα πνευματικής ανάτασης, χαλάρωσης, ευεξίας και κεφιού, οργανώνοντας ήδη την επόμενη διαδρομή μας.

Η πρόεδρος Πηνελόπη Καραγιάννη και το Δ.Σ. του συλλόγου γονέων με τρία παιδιά Δήμου Προποντίδας Ν. Χαλκιδικής ευχαριστούμε θερμά
  • Τα μέλη του συλλόγου γονείς και παιδιά, που με τη συμμετοχή τους στηρίζουν τις δράσεις του συλλόγου και μας δίνουν ως Δ.Σ. τη δύναμη να συνεχίσουμε και την ισχυρή πεποίθηση πως όλοι μαζί μπορούμε,
  • Τους φίλους του συλλόγου, που με την παρουσία τους ομόρφυναν την εκδρομή μας, συμβάλλοντας τα μέγιστα στο κέφι και τη διασκέδαση της παρέας,
  • Τη μοναδική φωτογράφο και φίλη κ. Μάρω Τσινά, που στηρίζει όλες τις δράσεις του συλλόγου αποτυπώνοντας με καλλιτεχνική προσέγγιση τις ομορφότερες στιγμές μας,
  • την κ. Σούλα Βακουφτσή, πρόεδρο των τριτέκνων Ν. Μαγνησίας και Γ.Γ. Ο.Π.Ο.Τ.Τ.Ε., για την πολύ ζεστή και φιλική υποδοχή,
  • Το πλήρωμα του ferryboat Άγιος Γεώργιος για την έκπτωση στα εισιτήρια των τρίτεκνων οικογενειών στη διαδρομή Γλύφα – Αγιόκαμπος,
  • τον κ. Κώστα Αλεξίου για την οικογενειακή ατμόσφαιρα και άριστη εξυπηρέτηση στην ταβέρνα του στο χωριό Άγιος
και δίνουμε την υπόσχεση για νέες  προσκυνηματικές, φυσιολατρικές διαδρομές, με οικογενειακή διασκέδαση.
Σας περιμένουμε στην όμορφη παρέα μας.